Doprava a převzetí zboží v ČR

POZOR!
V případě, kdy je v karanténě či domácím léčení příjemce zásilky, napište nám tuto informaci prosím do poznámky.
Náš dispečink následně domluví individuální způsob předání zásilky.

  • Osobní odběr

Naše odběrné místo: Vinohradská 120/103, 13000, Praha 3

Při osobním odběru Vám rádi zodpovíme jakékoliv otázky a doporučíme v případě zájmu další produkty.

Osobní odběr je zdarma.

  • Expresní doručení Messenger (Pouze pro Prahu v pracovních dnech)

V rámci Prahy Vám můžeme doručit zásilku v režimu

SAME DAY objednejte do 13:00, vyzvedneme do 16:00 s doručením do 17:00; hmotnost zásilky max. 30 kg, 50x50x50 cm) za 170 Kč.

STANDARD (doručení do 180 minut od objednání) za cenu 240 Kč.

Každá zásilka je automaticky pojištěna do výše 5 tis. Kč, při oznámení hodnoty přepravovaného zboží až do výše 50 tis. Kč.

  • Odeslání poštovní společností Česká pošta (Balík do ruky)

• Česká pošta doručuje zboží obvykle do 24 hodin po celé ČR.

• Zboží by Vám mělo být doručeno následující pracovní den po potvrzení odeslání vaší objednávky.

• Potvrzení Vám přijde na email ihned, jak budou všechny položky z Vaší objednávky skladem.

• Zboží na další den se snažíme odeslat každý pracovní den, pokud je objednávka přijata do 10:00.

cena dopravného je:

◦ zdarma nad 1200 Kč s DPH*

◦ 98 Kč (objednávka pod 1200 Kč s DPH)*

  • Odeslání zásilkovou společností DPD (DPD Private)

• Přepravní společnost DPD doručuje zboží obvykle do 24 hodin po celé ČR.

• Zboží by Vám mělo být doručeno následující pracovní den po potvrzení odeslání vaší objednávky.

• Potvrzení Vám přijde na email ihned, jak budou všechny položky z Vaší objednávky skladem.

• Zboží na další den se snažíme odeslat každý pracovní den, pokud je objednávka přijata do 10:00.

cena dopravného je:

◦ zdarma nad 1200 Kč s DPH*

◦ 100 Kč (objednávka pod 1200 Kč s DPH)*

Zboží a platby za zboží účtujeme v CZK.

Převzetí zboží

Doporučujeme prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu zásilky, sepište za přítomnosti dopravce záznam o poškození zásilky a nechte si tuto skutečnost potvrdit dopravcem. V případě poškození samotného zboží zákazníkovi bude poskytnuta sleva nebo bude zasláno nové zboží.

Podepsáním přepravního listu přepravci zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Doporučujeme si zkontrolovat, zda došlo veškeré objednané zboží a jejich množství v pořádku a to nejpozději do 3 dnů od převzetí zboží. Na pozdější reklamace tohoto rázu nebude brán zřetel.

Komunikace mezi zákazníkem a prodejcem

Komunikace mezi zákazníkem a prodejcem probíhá elektronickou poštou   popřípadě na info@go-fresh.cz

nebo telefonicky na tel. +420 702-102-833